Agencja badań statystycznych II

Oferujemy profesjonalne usługi dla potrzeb biznesu. W naszej ofercie badania rynku, badania opini, badania statystyczne, bazy danych lekarzy i aptek, oraz usługi marketingowe takie jak mailing, kolportaż oraz dystrybucja ulotek, i wiele innych. Zapraszamy do współpracy !!!

Szczegółowa Oferta
Slider 01 Slider 02 Slider 03 Slider 03

Dystrybucja ulotek reklamowych

bazy lekarzy

Oferujemy dystrybucję wszelkiego rodzaju ulotek, co jest bardzo dobrym sposobem na rozprzestrzenianie informacji o nowościach w ofercie przedsiębiorcy.

Więcej

Kolportaż ulotek reklamowych

kolportaż ulotek reklamowych

Kolportaż ulotek to nieco odmienna od forma marketingu poprzez ulotki reklamowe. Trzeba na nią zwrócić szczególna uwagę podczas planowania kampanii marketingowej.

Więcej

Agencja badań statystycznych II

agencja badań statystycznych::email marketing, analizy danych, badania rynku pracy

Email marketing

Jedną ze zdecydowanie najbardziej nowoczesnych usług marketingowych w naszej ofercie jest bez wątpienia nowoczesna usługa email marketingu. Jest to usługa wykorzystująca narzędzie poczty elektronicznej, z której przecież obecnie korzystamy praktycznie rzecz biorąc wszyscy, zarówno w codziennej pracy, jak i w domu w celach cysto prywatnych. Jednym słowem grzechem byłoby nie wykorzystać tak potężnego narzędzia, które umożliwia nam rozsyłanie treści reklamowych przy wyjątkowo niskim, marginalnym wręcz nakładzie kosztów.

Obecnie, email marketing, staje się jedną z najbardziej skutecznych form promocji usług oraz produktów na wszystkich rynkach, bowiem przedsiębiorcy, oraz ich klienci, z cała pewnością korzystają z poczty email, a co za tym idzie, każdego dnia odbierają emaile, wśród których powinny się znajdować także wszystkie inne maile reklamowe. Przeprowadzane w ostatnim czasie analizy danych wyraźnie dowodzą, iż w przypadku tego rodzaju działań marketingowych, możemy bardzo sprawnie dotrzeć ze swoją ofertą do szerokiego grona odbiorców, tym bardziej, iż w przypadku poczty email, trafia ona do adresata już w kilka chwil po jej wysłaniu, a nie tak jak to ma miejsce w przypadku poczty tradycyjnej, gdzie trzeba niejednokrotnie kilku dni, zanim list z reklamami trafi do adresata.

Obecnie za pośrednictwem mailingu można przeprowadzać wiele różnych działań nie tylko marketingowych, ale także i badawczych. Można tutaj na przykład wykonać badania rynku pracy, czy też przeprowadzić zdalnie ankiety wśród odpowiednio wybranych z baz danych osób, spełniających odpowiednie kryteria. Jednym słowem jest to usługa bardzo elastyczna, którą można wykorzystać w wielu aspektach a co za tym idzie, warto zwrócić na nią swoją uwagę, aby zapewnić sobie możliwości odpowiedniego działania na rynku.